Bu gurubun amaci blog hazirlamak, gelistirmek için bilgi paylasimi ve google adsense üzerinden nasil daha etkili reklam yapilabilecegine dair stratejilerin gelistirildigi bir platform olusturmaktir.
NOT: Linkler blog ziyareti amaçlidir. Bu site üzerinden yapilan girislerde ilgi duymadiginiz google reklamlarina tiklamak kesinlikle yasaktir.

Saturday, April 14, 2007

Bu Seramik Gerçekten Olağanüstü...Lazer makine ile üzerine çizilebilen bu seramikle banyo mutfak ve dış cephe duvarlarınıza istediğiniz deseni hatta bir fotoğrafı, resmi veya yazıyı uygulatabilirsiniz. Özel sırrı(koruyucu katman) sayesinde lazer ile üzerine desen çizildikten sonra da suya, güneşe ve hava şartlarına dayanırlığını korumaktadır.Amerika'dan ithal edilen bu seramik, lazer ile istenilen desen çizildikten sonra bir promosyon ürün veya hediye olarak sunulabilecek estetik bir üründür. Sadece bir çerçeve, bütünlüğü sağlamaya yetecektir. Lazer seramik gerçekten olağanüstü bir üründür. Kesinlikle solmaz ve sudan etkilenmez. İç mekânlarda ve cephede uygulanabilecek ideal bir seramiktir. Banyoda, mutfakta, pencere kapı sövelerinde, merdiven alınlarında, bahçe duvarlarınızda, sütunlarda gibi birçok alanda bu yapı malzemesini kullanabilirsiniz.
Çimart uygulama örneği
Teraslarda özellikle çok katlı yapıların bulunduğu bölgelerde daha az katlı yapılar yukardan bakıldığında görüntü kirliliği yaratmaktadır. Bu yeni binalarda da eskimiş binalarda da aynı olmaktadır. Seramik, mozaik, su yalıtım malzemeleri olsa bile bu çirkin görüntü kapanmamakta, hatta kullanılan kum, çakıl gibi malzemeler yüzünden daha kötü hale gelmektedir. Betart su yalıtım sistemi ile birlikte kullanılabilen çim yalıtım bu tür zeminlerde hem görüntü kirliliğini önleyecek, hem de suya karşı binanızın yalıtılmasını sağlayacaktır
Çim yalıtım Betart su yalıtım sistemi üzerine özel olarak üretilmiş ve halı sahalarda kullanılan özel bir elyafın yapıştırılması ile oluşan hem yalıtım hem de görselliğe hitap eden bir uygulama şeklidir. Çatı, teras zemini değişik malzemelerle kaplı olsa bile Betart su yalıtım sisteminin uzmanlığında sökülerek yerine çim halı uygulaması yapılabilir. Özellikle kullanılamayan, iki blok arası, zemin katın üst katlardan geniş olduğu projelerde zemin kat üzeri için idealdir.
Özel üretilen elyaflar, kompresör ile yalıtımı yapılmış olan bölgeye atılır. Su yalıtımından hemen sonra yapılan bu işlem zeminde halen kurumamış olan yalıtım malzemesi üzerine elyafların yapışmasını sağlar. Bu işlem hem su yatlımı sağlarken hem de terasınızın çim bir alan gibi görünmesini sağlar

No comments: